Minerva äventyret

Det här har varit en heeeeel sjuk dag!
Vi har haft massa uppdrag runt hela staden, och gjort massa sjuka saker.. skriver lite under alla bilder.
Och till alla er som fick något stört sms av mig, så ingick det i tävlingen, så ta inget personligt!


Vi stod och sjöng på apberget.. jag vill vara din Margareta

HAHAHAHAHA, JAG DÖR! Mattias och Felix moona för bilarna!

Vi lindade in Frida i plastfolie, och rullade ner henne för en kulle!

Vi fick en 86 åring att pecka FU

Frida tog kort med en polis!

HAHAHA, vi beställde en hambrugare utan kött,bröd,ketchup och ost. Fick en gurka, kostade dock 10 kr!



Johanna sprang i bara underkläder runt sjön..
J- AKTA;,  snygg tjej kommer springande!
Pojkarna- Vissa tycker ju det är varmare än andra.. haha
Mycket mer gjorde vi.. SJUKT KUL DAG

Kommentarer
Postat av: SpringaaNNNN Johanna

HAHAHA ASSÅ JAG DÖR ÅT BILDERNA!!!! XD

2010-06-08 @ 21:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0