Im back!

Nu! ska jag börja skriva igen, faktiskt!
Det var ruggit länge sedan jag skrev här, jag har hunnit med massa saker som jag inte har skrivit här på bloggen.
- shoppat massor.
- Varit med William
- klippt och färgat håret
- Prov spelat med mariehem.
- massa mer..

I helgen har jag varit i malå med älsklingen och hans familj. Vi har kört massor med skoter, ätit massor, ätit igen.. varit ute, myst och SKOTER VM. Det roligaste jag varit med om, så sjukt jävla coolt! Fick massa härliga bilder, filmer där en skoter flög och dog, nästan (a). Här kommer lite små bilder från Malå, enjoy!
Dessutom fyller världens bästa bror fem år idag! GRATTIS






DOM BÄSTA BILDERNA JAG TOG.. UNDERBART






Kommentarer
Postat av: Linnea

Bara så att du vet så har jag varit i malå!

2010-03-29 @ 18:43:17
URL: http://rattanlennyfagelnpetter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0