5 februari 2010

Tjenna!
Jag har varit i skolan idag! känns roligt att få komma ut och göra något annat än att bara ligga i sängen hela dagarna. Började skoldagen med squach haha, vet inte hur det stavas. Det var grymt roligt. Tycker att jag Annika och Moa verkligen ska börja i det, vi har rätta svinget lixom!
Har även hunnit med en trip på stan med Frida H, och köpt en bh.
Sedan även hunnit tagit dagens bilder med Frida S. Och hon drar till Sundsvall nu.. Hann typ träffa henne i 10 min :(.
Aja, underbart att få träffa alla! (L)
IKVÄLL WILLIAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FR
Jag, Frida, Annika och Linn ^

Kommentarer
Postat av: Linn

Här blir jag pillad helt ovetande ;o Haha :)

2010-02-05 @ 18:38:59
Postat av: josefine

sv, haha lite små busigt av oss :]

2010-02-06 @ 10:07:26
URL: http://josefinelarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0