En underbar dag med Frida Åden& msk brudarna!

Idag for jag till Teg vid 12 tiden för att träffa Frida. Vi drog iväg till bölesholmarna på hennes cykel, och solade lite där. Vi badade bara fötterna och tog sedan en promenad runt området. Vi knäppte lite kort och var allmänt störda(haha). Sedan drog vi vidare till Frida, åt lite B&J och vidare runt på teg. Vi avslutade dagen med en subway macka, och massa bilder på MIG haha.
Morfar kom sedan och hämtade mig och vidare mig till Umedalen där vi skulle spela match. Trodde inte att jag skulle få spela så mycket, eftersom det var sista matchen innan Gothia, och jag ska inte med. Men fick faktiskt spela nästan hela matchen, och det gick riktigt bra! Hade några chanser och inlägg vilket ett av målen gick i tunnel på målvakten! Vi vann matchen med 2-0! BRA SPELAT BRUDAR!
Jag har fått en smäll på smalbenet också.. så har fått en ful blödning...

Nu blir det fotboll hela kvällen! TJAO
ps, lite bilder kommernu.. lite för många på mig men!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0