Finaste tjejer!

Jag har befunnit mig.. heter det så? varit, i stugan tillsammans med William&Oscar samt min bror och pappa. Vi har åkt båt, ring, badat, chillat, grillat. hihi! Vi har haft det bara mysigt, sen har även Filip&Cicci varit på besökt en av dagarna!
Igår kväll så hade vi lagfest med tjejerna på Ersboda. Vi käkade lite pizza, körde leken "jag har aldrig", dansade och hade det bara trevligt! Sen började det att droppa in mer&mer folk, vilket bara var 94:or. De spårade hela festen. Inte så lyckat.. kissat på grannarnas hus? förstöra en bil? Riktigt omogna människor. Så.. polisen kom dit vid halv 12 kanske? och då drog vi där ifrån, vi for vidare på nydala och var där bara ett tag, sen drog jag hem! Det var en underbar kväll tillsammans med er tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0