fredag den 16 juli!

Jag har i veckan firat Williams födelsedag tillsammans med hans släkt och på kvällen på nydala tillsammans med William, Oscar och Robin. Det var en mysig dag! och nu är min älskling 17 år! :*
Jag har även hunnit träffa bästa Linnea! Vi snackade lite, var utomhus, köpte glass osv. På kvällen skulle vi grilla och bada men då sket det sig, när jag trampade in en spik i stortån.. Så nu kan jag inte bada.. suger.
Idag ska jag börja packa lite till USA resan som sker på söndag. Jag har inte fattat att jag ska dit än, i tre hela veckor.. men det kommer bli så himla roligt! Vi kommer att åka till kalifornien! Kommer träffa massor med släktingar och fara på massor med äveeentyr! Kommer att sakna William så otroligt mycket..
ooh.. shiet vilket kanon väder! Los angeles catching! nej, nu måste jag börja tagga! Vi kommer ha med oss en dator och jag tar kort och uppdaterar några dagar i veckan!
Laguna beach!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0