USA!

Jag åker snart till flygplatsen för att sedan åka iväg till Stockholm med flyg. Imorgon vid tio går flyget till Chicago, tar ungefär 9 timmar att åka dit. Vi kommer sedan vänta på flygplatsen.. som är grymt stor! Jag och William kollade upp det imorse. Några timmar senare så kommer vi att åka till Kalifornien! Kommer ta 6 timmar tror jag? Det blir iallafall ett långt äventyr! Kommer att bli grymt spännande, och kommer få se så himla mycket! Jag kommer få många fina minnen, och även träffa mina släktingar!
Jag kommer att kunna uppdatera några gånger i veckan, kan vara lite roligt att se bilder från USA? Ska fixa en ny kategori för USA så att ni kan se!
Jag har även sagt hejdå till William, känns jobbigt att lämna han här hemma, men oj så kul det kommer att vara att träffa den underbara varelsen sen! haha! :] Min finaste♥
Vi har även varit ihop i 2år&3månader!


Hoppas att ni får det underbart här hemma i Sverige!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0