snart snart snart..

Snart slutar vi skolan! Det är inte alls länge kvar, vi har inga viktiga lektioner längre typ.. vilket känns råslappt. Idag tex, bakade vi tårta och hade lite samhällskunskap. Imorgon däremot blir det heldag, med inte värda lektioner, bara den sista. Som då slutar klockan 4. Imorgon har jag även match, tagga! Kommer att spela mot UIK kl18.20 på mariehem.
Nästa vecka blir det sovmorgon till halv två på måndagen, sedan har vi klassgrej på dagen. Blir faktiskt riktigt roligt, på tisdag har vi minervaäventyret(?) blir säkert kul. Onsdag slutar vi!
-
-
Kom att tänka på att jag typ nästan nyss lärde känna massa fina människor, och är så glad för att jag gjorde det.
Riktigt fina personer som jag mår bra av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0