IM BACK

Nu lever jag livet igen. Hela helgen har varit underbar med älsklingen! Jag har haft han alldelens för mig själv, super mysigt!

Idag har skolan bara rullat på. Börjat med ett ben pass på IKSU med massa härligt folk. Vi gick ihop två och två och körde lite ben övningar. Jag körde med Kristoffer Öbom , och jag kan ju säga att vi var för grymt bra! Här kommer även en bild på han.. det slutade inte bra.
Efter skolan var jag på stan med Frida Åden, och vi hade det bara super bra! provade lite kläder, och kollade på lite stuffs, sen tog vi oss ett fett skrov på max, och rusade sedan vidare på affärer!


 

Frida satte ihop en liten vardags outfit too me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0